sobota, 6 stycznia 2018

Fuerteventura


Jakkolwiek bym nie zaczęła wydaję mi się to nadzwyczaj banalne i nie trafione

Cieszę się że ze mną jesteś ,od tych słów zacznę swój pierwszy wpis kochani.
Endżii ta ksywa weszła w moje życie dobrych osiem lat temu,
kiedy to z przyjaciółmi podbijaliśmy taneczną scenę.
Tak kochałam tańczyć ,to znaczy nadal kocham, ale nie jest to już częścią mojego życia.
Trzy lata temu wyjechałam do Anglii i zamieszkałam w Londynie.
Tu obecnie żyję i pracuję. Reszty dowiecie się z czasem.





   
  
zastanawiasz się o czym będę pisać?

Mój blog będzie przedstawiał się w różnych odsłonach ze względu na moją spontaniczną osobowość,ale jednego możecie być pewni BĘDĘ SOBĄ. Może się wam to spodoba może nie.
Nie będę was zatrzymywać na siłę. To wy musicie poczuć potrzebę nawiązania ze mną kontaktu. Pamiętaj ja będę tutaj cały czas
Będę na Ciebie czekać a wraz ze mną nowe:

*STYLIZACJE
*PODRÓŻE
*PRZEMYŚLENIA










Na zdjęciach upalny listopad i piękna Fuerteventura
Costa Calma i Playa de Morro Jable

WIDZIMY SIĘ W KOLEJNYM POŚCIE  
STYLIZACJA+ CAMDEN TOWN
ZAPRASZAM
MAŁA ENDŻII W WIELKIM ŚWIECIE 



2 komentarze:

  1. Myslę ze to najwazniejsze pozostać sobą w tym strasznie sztucznym świecie w tej pogoni za serduszkami a Ty jak i ja jestes pozatym a to znaczy ze jeszcze sa gwiazdy ktore blyszcza bez pomocy innych i niezmieniaj sie bejb❤❤❤❤❤ piekne zdjecia����������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) myślę że każdy z nas powinien błyszczeć najjaśniej swoim sercem i duszą!
      i nie potrzeba do tego tysiąca obserwujących, wystarczy garstka tych prawdziwych ! buziaki princessskaa ;*

      Usuń

Copyright © 2016 Mała Endzii w Wielkim Świecie , Blogger